• darkblurbg
    Den digitale arbejdsplads
    Skab en moderne digital arbejdsplads med Office 365

Den digitale arbejdsplads

Office 365 giver et fantastisk udgangspunkt for at skabe en digital arbejdsplads, som er nem og intuitiv at bruge for organisationens medarbejdere og som løbende udvikler sig. Microsoft udbygger hele tiden platformen med nye services / applikationer, der baserer sig på og udnytter den nyeste teknologi. På den måde vil din organisations investering i Office 365 være en særdeles fremtidssikker investering.

I de fleste organisationer er det typisk intranettet, der er indgangen til og omdrejningspunktet for den digitale arbejdsplads, fordi det er også er indgangen (portalen) til organisationens interne kommunikation og information. 

Men der er intet til hinder for at starte et andet sted, f.eks. med organisationens ESDH system eller projektstyringssystem eller blot tage udgangspunkt i udnyttelsen af nogle udvalgte Office 365 services.

Vores løsninger

ProActive tilbyder standardløsninger til alle delelementer der udgør en komplet digital arbejdsplads:

Kom hurtigt i gang med en standardløsning

Fremtidens ESDH

Effektiv projekt- og porteføljestyring

 

Kontakt

For nærmere information kontakt venligst

Gorm Priem
27223332

CBS målretter kommunikationen til 20.000 studerende

Copenhagen Business School har implementeret IntraActive, der skal være med til at gøre livet som studerende lettere ved en nemmere adgang til vigtige information.

Danske Regioner har etableret en sikker digital arbejdsplads i skyen

ProActive har hjulpet Danske Regioner med at etablere af en sikker digital arbejdsplads i skyen og har således stået for alt lige fra den indledende analyse og definition af organisatoriske behov til den tekniske implementering og udrulning af services og efterfølgende dokumentation og adoption.

ProActive gennemførte en analyse for alle områder, hvor der blev defineret roadmaps for, hvorledes Danske Regioners digitale arbejdsplads skulle etableres og tages i brug.

Digitalt sundhedsvæsen